
Fotogalerie
Fotogalerie
Jakob





Vizualizace lodi Jakob.
V současnosti probíhá instalace elektro rozvodů, instalace dřevěných obkladů, nerezové zábradlí a další techniky.
Jakob je již nastříkán vysokotlakou technologií.
Přesun lodi Jakob do haly, kde bude probíhat přestavba a motorizace.
Aby nedošlo k narušení soudržnosti plavidla probíhá postupná výměna obšívky, oprava žebroví.
Na lodi Jakob probíhá postupné odstranění staré obšívky a odstrojování, demontáž motorové části.
Tryskání pískem obšívky lodi Jakob. Při tryskání se odhalí další části obšívky, které bude nutné vyměnit, opravit. Krom obšívky bude následovat oprava podpěr lodního šroubu, výměna žeber a další nutné opravy.
Vytažení lodi Jakob za pomoci jeřábu 40t. Jakoba čeká oprava obšívky a další opravy.
Lužnice





Kotvení v Praze, dokončený interiér.
Jeřábování, převoz a spuštění lužnice na vodu.
Montáž lodního šroubu, navijáku řetězu kotvy, kotvy, badeplato a další dokončovací práce těsně před spuštěním lodi na vodu.
Proběhla instalace bočního pohonu a kotevnice. Aplikace antifoulingu na podponornou část lodi.
Montáž nerezového kování, vazáky, zábradlí. Dále probíhá instalace izolací v prostoru motoru a další instalace zařízení.
Bylo zprovozněno vytápění v lodi.
Truhlářské práce v interiéru již dokončeny, taktéž dokončena teaková paluba.
Na venkovní palubě probíhá pokládání teaku.
Probíhá istalace nábytku, lištování, pokládání podlah.
Lužnice má již nainstalovaná okna a dveře. Pokračují truhlářské práce na interiéru.
Lužnice je již kompletně nastříkaná vysokotlakou technologií, nakreslená vodoměrka a nanešen podkladový nátěr pro antifouling.
Práce na Lužnici již hodně pokročily,tepelná izolace, elektro instalace, motorová část, topení je již instalováno. Dřevěné obložení a nábytek bylo již také instalováno a následně odinstalováno, aby mohlo být povrchově upraveno. Minulý týden byla dokončena první fáze instalace již povrchově upraveného dřevěného obložení a nábytku. V současnosti se pískuje vnější trup lodi a bude proveden nástřik lodi. Před pískováním byla Lužnice hermeticky uzavřena, aby nedošlo k poškození, znečistění interiéru. Fotodokumentace zmíněných prací přiložena.
Přístavní můstek pro osobní lodní dopravu
Liborius
Daisy II.
Pirátská loď
Plachetnice Spica II
Oprava přístavního zařízení





Pontony byly přemístěny na vodu pomocí našeho jeřábu a budou následně po řece přetaženy do areálu Marina Vltava Nelahozeves.
Pontony jsou již kompletně nastíkány vzsokotlakou technologií.
Pískování pontonů, příprava pro vzsokotlaký nástřik barvy.
Oprava pontonů přístavního zařízení. Oprava obšívky pontonů.
Hydraulický vlek pro vytahování lodí z vody



Před koncem roku 2013 byla dokončena výroba a proběhlo úspěšné odzkoušení nášeho hydraulického vleku, pro vytahování a spouštění lodí na vodu. Vlek je určen pro lodě do 10t.
Na fotografiích je vidět úspěšné vytažení lodi Karát vážící něco přes 10t.
Jedná se o rychlé, levné a bezpečné vytažení lodě z řeky.
Pracovní loď pro přehradu Slezská Harta





Převoz lodi a spuštění jeřábem na vodu. Následovali náklonové zkoušky, zkouška jeřábu.
Instalace jeřábku, kotev, instalace nového lodného šroubu, zapojení řízení motoru.
Konečné práce jsou v plném proudu, probíhá instalace zbývajícího vybavení lodi.
Antifoulig u ponorné části lodi a nakreslena vodoryska.
Loď byla přemístěna do haly, kde probíhá istalace vybavení, elektroinstalace, dodělává se dřevěné obložení kormidelny.
1.11.2013 - Kormidelna byla usazena na kasko a bude se instalovat zbylé zařízení.
Finální nástřik vysokotlakou technologií je již dokončen.
Nainstalován naviják pro přední, výklopnou část paluby.
Nástřik základní barvou, vysokotlakou technologií již proběl, bude následovat nástřik vrchní barvou.
Montuje se výbava, elektroinstalace, vybavení kormidelny, osvětlení. Elektrocentrála čeká na instalaci.
Tento víkend bude dokončené kasko otryskáno a nastříkáno vysokotlakou technologií.
Probíhá dovařování nabodovaných částí, instalace zábradlí, vazáků, odvětrání podpalubí.
Instalace opásnice a horního lemu na bočnicích. Dokončování zadní části (zrcadla), příprava pro uchycení motoru a instalace ohybaného zadního rohu.
Formátování materiálu pro odvětrání lodi, zábradlí, vazáky. Připravena je i sklápěcí plošina.
Pokládání plauby. Lakování dřěného obkladu kormidelny.
Práce na kasku pokračují, pohled na výpalky paluby.
Kormidelna je již zateplována izolací. Závěsný motor, který bude u lodi použit, sloužil na předchozí pracovní lodi.
Kasko lodi má již instalovanou část pravé bočnice. Byla ohnuta a přivařena přední část lodi, spodní část k levé a pravé bočnici. Ke každé lodi patří kormidlo :-).
Kormidelna již po otriskání a prvním nástřiku základní barvy, vysokotlakou technologií.
Na dno lodi se navařují připravená žebra, horní a dolní páteřnice, přivařena levá bočnice.
Kormidelna je již kompletně svařená a vybroušená, včetně dveří. Bude následovat pískování, vysokotlaký nástřik a následně přijde na řadu dřevěné obložení.
Spodní část lodi byla přemístěna do výrobní haly, kde bude pokračovat stavba. Následuje přivaření, žeber a obšívka.
Svařování, bodování kormidelny.
Příprava žeber a podélníků. Zakládání outdoorové části lodě.
10.10.2013 - Výpalky pro kasko pracovní lodi.
3D náhled + drátěný model pracovní lodi.
Přívoz Lipno





Instalace tepelné izolace pod dřevěný obklad, nejen tepelně izoluje, ale zároveň zabraňuje kondezaci vody a tím se zabrání vlhnutí dřevěného obložení.
Přívoz již nastříkán, probíhá instalace motorizace a dalších technologií.
Přívoz pro Lipenskou přehradu se již stříká vysokotlakou technologií.
Stavba přívozu pro Lipenskou přehradu se blíží do finále, dodělávají se některé detaily a bude následovat stříkání plavidla vysokotlakou technologií.
Motor přívozu již naistalován.
Stavba nového přívozu pro Lipenskou přehradu.
Přístavní můstek
Sádky pro rybářství
Essen Dellwig
Lužnice přístavní zařízení
Vlek pro Přívoz Lipno





Instalace navijáku a podpěr na vlek pro přívoz Lipno.
Vlek pro přívoz lipno slouží pouze pro vytažení přívozu z přehrady naplavením na vlek a převoz na místo zimování. Je možné jej také použít pro veškerou údržbu přívozu, díky stavitelným podpěrám, možné natřít celou ponornou část. Vlek není určen pro přepravu na veřejných komunikacích.